source of reference: Customer data platform (The Free Encyclopedia WikipediA) last edited on 1 December 2021, at 20:30 UTC, URL: https://en.wikipedia.org/ A customer data platform (CDP) is a collection of software which creates a persistent, unified customer database that is accessible to other systems. Data is pulled from multiple sources, cleaned and combined to create a single customer profile. This structured data is then made available to other marketing systems. According to Gartner, customer data platforms have evolved from a variety of mature markets, "including multichannel campaign management, tag management and data integration. "The CDP market is currently a $300 million industry and projected to reach $1 billion by 2019. |
同義語・類義語 | 関連語・その他 |
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CDP | |
Cisco Discovery Protocol | |
シーディーピー | |
更新日: |
同義語・類義語 | 関連語・その他 |
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CDP | Protection |
Continuous Data Protection | prətékʃən |
シーディーピー | プロテクシュョン |
データ保護 | プロテクション |
[名詞] | |
保護 | |
保護すること | |
防護 | |
補償 | |
更新日:2023年 8月23日 |
同義語・類義語 | 関連語・その他 |
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CDP | Customer |
Customer Data Platform | kʌ́stəmər |
kʌ́stəmər déitə plǽtfɔ̀rm | カゥスタゥマゥァー |
カゥスタゥマゥァー デイタァー プラゥットゥフォーァム | カゥ́スタゥマゥァー |
カゥスタゥマゥァー・デイタァー・プラゥットゥフォーァム | カスタマー |
カゥ́スタゥマゥァー・デ́イタァー・プラゥッ́トゥフォーァム | カ́スタマー |
カスタマー データー プラットフォーム | [名詞] |
カスタマー・データー・プラットフォーム | 顧客 |
カ́スタマー・デ́ーター・プラッ́トフォーム | こきゃく |
得意先 | |
とくいさき | |
取引先 | |
とりひきさき | |
発注者 | |
[形容詞] | |
注文の | |
・ | |
Platform | |
plǽtfɔ̀rm | |
プラゥットゥフォーァム | |
プラゥッ́トゥフォーァム | |
プラットフォーム | |
プラッ́トフォーム | |
[名詞] | |
基盤システム | |
基礎システム | |
環境 | |
基盤 | |
ソフトウェア活動基盤 | |
ソフトウェア動作基盤 | |
ハードウェア動作環境 | |
ソフトウェア動作環境 | |
ソフトウェア どうさ かんきょう | |
基盤となるソフトウエア環境 | |
基盤となるハードウエア環境 | |
更新日:2024年11月 5日 |