【 「Customer Experience」又はそれに関連する用語の意味 】
source of reference: Customer experience (The Free Encyclopedia WikipediA) last edited on 24 September 2020, at 08:12 UTC, URL: https://en.wikipedia.org/
In commerce, customer experience (CX) is the product of an interaction between an organization and a customer over the duration of their relationship. This interaction is made up of three parts: the customer journey, the brand touchpoints the customer interacts with, and the environments the customer experiences (including digital environment) during their experience. A good customer experience means that the individual's experience during all points of contact matches the individual's expectations. Gartner asserts the importance of managing the customer's experience. ... |
IT用語同義語・関連語【Customer Experience】
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同義語・類義語 |
関連語・その他 |
CX |
Customer |
Customer Experience |
kʌ́stəmər |
Customer experience |
カゥスタゥマゥァー |
kʌ́stəmər ikspíəriəns |
カゥ́スタゥマゥァー |
カゥスタゥマゥァー イクスピュァリアゥンス |
カスタマー |
カゥスタゥマゥァー・イクスピュァリアゥンス |
カ́スタマー |
カゥ́スタゥマゥァー・イクスピュ́ァリアゥンス |
[名詞] |
カスタマー エクスペリエンス |
顧客 |
カスタマー・エクスペリエンス |
得意先 |
カ́スタマー・エクスペ́リエンス |
・ |
カスタマーエクスペリエンス |
Experience |
顧客経験価値 |
ikspíəriəns |
顧客体験 |
イクスピュァリアゥンス |
・ |
イクスピュ́ァリアゥンス |
カスタマー・エクスペリエンス管理 |
エクスペリエンス |
カスタマー・エクスペリエンス向上 |
エクスペ́リエンス |
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[名詞] |
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経験 |
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体験 |
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知識 |
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技能 |
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[他動詞] |
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経験する |
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更新日:2024年11月 4日 |