【 「カスタマー・エクスペリエンス管理」又はそれに関連する用語の意味 】
source of reference: Customer experience (The Free Encyclopedia WikipediA) last edited on 24 September 2020, at 08:12 UTC, URL: https://en.wikipedia.org/
In commerce, customer experience (CX) is the product of an interaction between an organization and a customer over the duration of their relationship. This interaction is made up of three parts: the customer journey, the brand touchpoints the customer interacts with, and the environments the customer experiences (including digital environment) during their experience. A good customer experience means that the individual's experience during all points of contact matches the individual's expectations. Gartner asserts the importance of managing the customer's experience. ... |
【カスタマー・エクスペリエンス管理の同義語と関連語 】
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同義語・類義語 |
関連語・その他 |
カスタマー・エクスペリエンス |
Customer |
Customer Experience |
kʌ́stəmər |
Customer experience |
カゥスタゥマゥー |
kʌ́stəmər ikspíəriəns |
カスタマー |
カゥスタゥマゥー イクスピュリアェンス |
[名詞] |
カゥスタゥマゥー・イクスピュリアェンス |
顧客 |
カスタマー エクスペリエンス |
得意先 |
カスタマーエクスペリエンス |
・ |
カスタマ エクスペリエンス |
Experience |
カスタマ・エクスペリエンス |
ikspíəriəns |
カスタマエクスペリエンス |
イクスピュリアェンス |
CX |
エクスペリエンス |
顧客経験価値 |
[名詞] |
顧客体験 |
経験 |
・ |
体験 |
カスタマー・エクスペリエンス管理 |
知識 |
カスタマー・エクスペリエンス向上 |
技能 |
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[他動詞] |
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経験する |
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更新日:2022年 1月13日 |