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ICT用語同義語辞典COMPANY


【 「カスタマー・エクスペリエンス向上」又はそれに関連する用語の意味 】
source of reference: Customer experience (The Free Encyclopedia WikipediA) last edited on 24 September 2020, at 08:12 UTC, URL: https://en.wikipedia.org/

In commerce, customer experience (CX) is the product of an interaction between an organization and a customer over the duration of their relationship. This interaction is made up of three parts: the customer journey, the brand touchpoints the customer interacts with, and the environments the customer experiences (including digital environment) during their experience. A good customer experience means that the individual's experience during all points of contact matches the individual's expectations. Gartner asserts the importance of managing the customer's experience. ...

【カスタマー・エクスペリエンス向上の同義語と関連語 】
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同義語・類義語 関連語・その他
カスタマー・エクスペリエンス Customer
Customer Experience kʌ́stəmər
Customer experience カゥスタゥマゥー
kʌ́stəmər ikspíəriəns カスタマー
カゥスタゥマゥー イクスピュリアェンス [名詞]
カゥスタゥマゥー・イクスピュリアェンス 顧客
カスタマー エクスペリエンス 得意先
カスタマーエクスペリエンス
カスタマ エクスペリエンス Experience
カスタマ・エクスペリエンス ikspíəriəns
カスタマエクスペリエンス イクスピュリアェンス
CX エクスペリエンス
顧客経験価値 [名詞]
顧客体験 経験
体験
カスタマー・エクスペリエンス管理 知識
カスタマー・エクスペリエンス向上 技能

[他動詞]

経験する











































更新日:2022年 1月13日


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Customer experience (Wikipedia)