【 「クリック回数÷表示回数」又はそれに関連する用語の意味 】
source of reference: Click-through rate (The Free Encyclopedia WikipediA) last edited on 18 May 2023, at 16:17 UTC, URL: https://en.wikipedia.org/
Click-through rate (CTR) is the ratio of clicks on a specific link to the number of total users who view a page, email, or advertisement. It is commonly used to measure the success of an online advertising campaign for a particular website, as well as the effectiveness of email campaigns. ... |
【クリック回数÷表示回数の同義語と関連語 】
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同義語・類義語 |
関連語・その他 |
CTR |
PPC広告 |
síː tíː ɑ́ːr |
Pay Per Click advertisement |
シィー ティー アゥーァ |
click guaranteed advertisement |
シィ́ー ティ́ー アゥ́ーァ |
クリック保証型広告 |
シー ティー アール |
・ |
シ́ー ティ́ー ア́ール |
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・ |
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Click Through Rate |
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klík θruː réit |
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クリゥィック スゥルー レイトゥ |
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クリゥィック・スゥルー・レイトゥ |
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クリゥィッ́ク・スゥルー・レ́イトゥ |
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クリック スルー レイト |
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クリック・スルー・レイト |
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クリッ́ク・スルー・レ́イト |
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クリック・スルー率 |
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Click Through Ratio |
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klík θruː réiʃou |
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クリゥィック スゥルー レイシオウ |
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クリゥィック・スゥルー・レイシオウ |
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クリゥィッ́ク・スゥルー・レ́イシオウ |
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クリック スルー レーシオー |
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クリック・スルー・レーシオー |
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クリッ́ク・スルー・レ́ーシオー |
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クリック回数÷表示回数 |
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クリック数÷広告表示数 |
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・ |
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click rate |
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klík réit |
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クリゥィック レイトゥ |
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クリゥィック・レイトゥ |
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クリゥィッ́ク・レ́イトゥ |
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クリック・レート |
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クリック率 |
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更新日:2024年11月19日 |