source of reference: Customer experience (The Free Encyclopedia WikipediA) last edited on 24 September 2020, at 08:12 UTC, URL: https://en.wikipedia.org/ In commerce, customer experience (CX) is the product of an interaction between an organization and a customer over the duration of their relationship. This interaction is made up of three parts: the customer journey, the brand touchpoints the customer interacts with, and the environments the customer experiences (including digital environment) during their experience. A good customer experience means that the individual's experience during all points of contact matches the individual's expectations. Gartner asserts the importance of managing the customer's experience. ... |
同義語・類義語 | 関連語・その他 |
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カスタマー・エクスペリエンス | Customer |
Customer Experience | kʌ́stəmər |
Customer experience | カゥスタゥマゥー |
kʌ́stəmər ikspíəriəns | カスタマー |
カゥスタゥマゥー イクスピュリアェンス | [名詞] |
カゥスタゥマゥー・イクスピュリアェンス | 顧客 |
カスタマー エクスペリエンス | 得意先 |
カスタマーエクスペリエンス | ・ |
カスタマ エクスペリエンス | Experience |
カスタマ・エクスペリエンス | ikspíəriəns |
カスタマエクスペリエンス | イクスピュリアェンス |
CX | エクスペリエンス |
顧客経験価値 | [名詞] |
顧客体験 | 経験 |
・ | 体験 |
カスタマー・エクスペリエンス管理 | 知識 |
カスタマー・エクスペリエンス向上 | 技能 |
[他動詞] | |
経験する | |
更新日:2022年 1月13日 |