本文へスキップ

 


 

ICT用語の意味と同義語

【 「カスタマー・エクスペリエンス向上」又はそれに関連する用語の意味 】
source of reference: Customer experience (The Free Encyclopedia WikipediA) last edited on 24 September 2020, at 08:12 UTC, URL: https://en.wikipedia.org/

In commerce, customer experience (CX) is the product of an interaction between an organization and a customer over the duration of their relationship. This interaction is made up of three parts: the customer journey, the brand touchpoints the customer interacts with, and the environments the customer experiences (including digital environment) during their experience. A good customer experience means that the individual's experience during all points of contact matches the individual's expectations. Gartner asserts the importance of managing the customer's experience. ...

Microsoft Public Affiliate Program (JP)(マイクロソフトアフィリエイトプログラム)


【 他のICT用語辞典へ(外部リンク)】

Customer experience (Wikipedia)



【 カスタマー・エクスペリエンス向上 の同義語と関連語 】
< 1 >
同義語・類義語 関連語・その他
カスタマー・エクスペリエンス Customer
Customer Experience kʌ́stəmər
Customer experience カゥスタゥマゥー
kʌ́stəmər ikspíəriəns カスタマー
カゥスタゥマゥー イクスピュリアェンス [名詞]
カゥスタゥマゥー・イクスピュリアェンス 顧客
カスタマー エクスペリエンス 得意先
カスタマーエクスペリエンス
カスタマ エクスペリエンス Experience
カスタマ・エクスペリエンス ikspíəriəns
カスタマエクスペリエンス イクスピュリアェンス
CX エクスペリエンス
顧客経験価値 [名詞]
顧客体験 経験
体験
カスタマー・エクスペリエンス管理 知識
カスタマー・エクスペリエンス向上 技能

[他動詞]

経験する











































更新日:2022年 1月13日




ICT用語索引
記号 数字 A B C
D E F G H
I J K L M
N O P Q R
S T U V W
X Y Z

       
背景色薄緑は全用語編集完了
白は書きかけの用語を含んでいます
ICT用語辞典リンク集
ICT用語解説サイト120

バナースペース

     P A S T E M