本文へスキップ

 


 

ICT用語の意味と同義語

【 「顧客経験価値」又はそれに関連する用語の意味 】
source of reference: Customer experience (The Free Encyclopedia WikipediA) last edited on 24 September 2020, at 08:12 UTC, URL: https://en.wikipedia.org/

In commerce, customer experience (CX) is the product of an interaction between an organization and a customer over the duration of their relationship. This interaction is made up of three parts: the customer journey, the brand touchpoints the customer interacts with, and the environments the customer experiences (including digital environment) during their experience. A good customer experience means that the individual's experience during all points of contact matches the individual's expectations. Gartner asserts the importance of managing the customer's experience. ...



【 他のICT用語辞典へ(外部リンク)】

Customer experience (Wikipedia)



【 顧客経験価値 の同義語と関連語 】
< 1 >
同義語・類義語 関連語・その他
カスタマー・エクスペリエンス Customer
Customer Experience kʌ́stəmər
Customer experience カゥスタゥマゥー
kʌ́stəmər ikspíəriəns カスタマー
カゥスタゥマゥー イクスピュリアェンス [名詞]
カゥスタゥマゥー・イクスピュリアェンス 顧客
カスタマー エクスペリエンス 得意先
カスタマーエクスペリエンス
カスタマ エクスペリエンス Experience
カスタマ・エクスペリエンス ikspíəriəns
カスタマエクスペリエンス イクスピュリアェンス
CX エクスペリエンス
顧客経験価値 [名詞]
顧客体験 経験
体験
カスタマー・エクスペリエンス管理 知識
カスタマー・エクスペリエンス向上 技能

[他動詞]

経験する











































更新日:2022年 1月13日




ICT用語索引
記号 数字 A B C
D E F G H
I J K L M
N O P Q R
S T U V W
X Y Z

       
背景色薄緑は全用語編集完了
白は書きかけの用語を含んでいます
ICT用語辞典リンク集
ICT用語解説サイト120

バナースペース

     P A S T E M

トイザらス・ベビーザらス オンラインストア