source of reference: Click-through rate (The Free Encyclopedia WikipediA) last edited on 18 May 2023, at 16:17 UTC, URL: https://en.wikipedia.org/ Click-through rate (CTR) is the ratio of clicks on a specific link to the number of total users who view a page, email, or advertisement. It is commonly used to measure the success of an online advertising campaign for a particular website, as well as the effectiveness of email campaigns. ... |
同義語・類義語 | 関連語・その他 |
---|---|
CTR | ア́ドバタ̀イズ |
Click Through Rate | [他動詞] |
klík θruː réit | ~の広告をする |
クリィック スゥルー レイトゥ | ~を宣伝する |
クリィック・スゥルー・レイトゥ | [自動詞] |
クリィッ́ク・スゥルー・レ́イトゥ | 宣伝をする |
クリック スルー レイト | 広告を出す |
クリック・スルー・レイト | ・ |
クリッ́ク・スルー・レ́イト | Ad |
クリック・スルー率 | ǽd |
シー ティー アール | アェドゥ |
Click Through Ratio | アェ́ドゥ |
klík θruː réiʃou | アド |
クリィック スゥルー レイシオウ | ア́ド |
クリィック・スゥルー・レイシオウ | adv. |
クリィッ́ク・スゥルー・レ́イシオウ | advt |
クリック スルー レーシオー | advertisement |
クリック・スルー・レーシオー | æ̀dvərtáizmənt |
クリッ́ク・スルー・レ́ーシオー | アェドゥヴァタイズマゥントゥ |
クリック回数÷表示回数 | アェ̀ドゥヴァタ́イズマゥントゥ |
クリック数÷広告表示数 | アドバタイズメント |
・ | ア̀ドバタ́イズメント |
click rate | [名詞] |
klík réit | 広告 |
クリィック レイトゥ | 宣伝 |
クリィック・レイトゥ | ・ |
クリィッ́ク・レ́イトゥ | advertising |
クリック・レート | ǽdvərtàiziŋ |
クリック率 | アェドゥヴァタイジィング |
【 以下関連語 】 | アェ́ドゥヴァタ̀イジィング |
PPC広告 | アドバタイジング |
Pay Per Click advertisement | ア́ドバタ̀イジング |
click guaranteed advertisement | [名詞] |
クリック保証型広告 | 広告をすること |
・ | 広告 |
advertise | 宣伝 |
ǽdvərtàiz | 広告業 |
アェドゥヴァタイズ | ネットワーク管理情報を定期送信すること |
アェ́ドゥヴァタ̀イズ | [形容詞] |
アドバタイズ | 広告の |
更新日:2023年 6月 2日 |