【advertise】ǽdvərtàiz アェドゥヴァタイズ,アェ́ドゥヴァタ̀イズ,アドバタイズ,ア́ドバタ̀イズ, [他動詞] ~の広告をする,~を宣伝する,[自動詞] 宣伝をする,広告を出す, 【Ad】ǽd アェドゥ,アェ́ドゥ,アド,ア́ド,【adv.,advt,advertisement】 æ̀dvərtáizmənt アェドゥヴァタイズマゥントゥ,アェ̀ドゥヴァタ́イズマゥントゥ,アドバタイズメント,ア̀ドバタ́イズメント,[名詞] 広告,宣伝, 【advertising】ǽdvərtàiziŋ アェドゥヴァタイジィング,アェ́ドゥヴァタ̀イジィング,アドバタイジング,ア́ドバタ̀イジング, [名詞] 広告をすること,広告,宣伝,広告業,ネットワーク管理情報を定期送信すること,[形容詞] 広告の, |
source of reference: Click-through rate (The Free Encyclopedia WikipediA) last edited on 18 May 2023, at 16:17 UTC, URL: https://en.wikipedia.org/ Click-through rate (CTR) is the ratio of clicks on a specific link to the number of total users who view a page, email, or advertisement. It is commonly used to measure the success of an online advertising campaign for a particular website, as well as the effectiveness of email campaigns. ... |
同義語・類義語 | 関連語・その他 |
---|---|
CTR | PPC広告 |
síː tíː ɑ́ːr | Pay Per Click advertisement |
シィー ティー アゥーァ | click guaranteed advertisement |
シィ́ー ティ́ー アゥ́ーァ | クリック保証型広告 |
シー ティー アール | ・ |
シ́ー ティ́ー ア́ール | |
・ | |
Click Through Rate | |
klík θruː réit | |
クリゥィック スゥルー レイトゥ | |
クリゥィック・スゥルー・レイトゥ | |
クリゥィッ́ク・スゥルー・レ́イトゥ | |
クリック スルー レイト | |
クリック・スルー・レイト | |
クリッ́ク・スルー・レ́イト | |
クリック・スルー率 | |
Click Through Ratio | |
klík θruː réiʃou | |
クリゥィック スゥルー レイシオウ | |
クリゥィック・スゥルー・レイシオウ | |
クリゥィッ́ク・スゥルー・レ́イシオウ | |
クリック スルー レーシオー | |
クリック・スルー・レーシオー | |
クリッ́ク・スルー・レ́ーシオー | |
クリック回数÷表示回数 | |
クリック数÷広告表示数 | |
・ | |
click rate | |
klík réit | |
クリゥィック レイトゥ | |
クリゥィック・レイトゥ | |
クリゥィッ́ク・レ́イトゥ | |
クリック・レート | |
クリック率 | |
更新日:2024年11月19日 |